6. tammikuuta 2014

Pieni selibaattilupaus ja muita tarinoita.

Minä aion nyt pitää jalkani kiinni.

Jotain uutta taivaan alla olisi se. Varsinkin kun jääkiekkoilija yrittää taas kovasti olla kuvioissa. Se vasta olisi pohjanoteeraus kaikkien näiden vuosien jälkeen. Hyi. Miksi se puhuu minulle puutteistaan. Koska se on voinut tehdä niin ennenkin. Minä olen aina ollut sellainen tyttö. Sille varsinkin. "Ai onks sulla tunteetki?" Niin. Ei sinulle koskaan. Pelkkää halua seksiä himoa.

Tänään tahtoisin jotain muuta. Eron jälkeen olen tajunnut, ettei minusta ole enää tuohon elämään. Joka viikonloppuna mies uusi mies vanha mies. Kolme miestä viikossa jos ei muuten saanut tarpeekseen. Sitä eli niistä katseista kosketuksista henkäyksistä. Nyt sellainen kosketus ei koskaan voisi olla tarpeeksi.

Minä kaipaan että minun silmiin katsotaan. Sipaisee poskea ja suutelee. Jotain, mikä olisi vain minulle. Ei seurustelua, ei mitään vakavaa, mutta että minä olisin se. Että joku edes hetken haluaisi minua, olisi kiltti ja hellä ja ihana. Yksi ilta sopii.

Tai en tiedä! Sopii minulle kaikki revi tukasta tee mustelmia ota väkisin. Älä minusta välitä. Ota mitä haluat mitä jäljellä on. Kaiken saat mikä irti lähtee jos vain vähän hymyilet. Katsot silmiin ja suutelet. Kaksi kaunista sanaa ja olen sinun.



Minä olen loppu taas tänään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti