20. tammikuuta 2014

KIIMA

Olen lähdössä ulos. Vihreesilmäisen kaverin kanssa. Jännittää.

Se palasi eilen sieltä risteilyltä ja laittoi viestiä. Sanoi etten pelästyisi, kun nähdään. Sillä on musta silmä. Ei törmännyt oveen. Kuulostaa niin Vihreesilmäiseltä.

Miksi tahdon tavata sen? Niin. Se tahtoo minusta vain seksiä, olen ymmärtänyt. Mutta samaan aikaan se haluaa viedä minut ulos syömään, vaikka olen tehnyt selväksi että nämä ovat niitä päiviä kun vihaan olla nainen ja seksiä ei todella ole tulossa. Minä tahdon silti treffeille.

En edes tunne sitä. Mistä tiedän haluanko olla sen kanssa seksiä. Luultavasti haluan. Seksikaverit on käteviä. Olen viimeksi ollut kunnolla seksiä joulunaikaan ja minä kaipaan sitä! Seksikaveri olisi hyvä. Ja tuollaiset pahat pojat ovat hyviä sellaiseen. Rajuja ja kiihkeitä.

Sitten rakastun ja kaikki menee päin helvettiä ja sattuu. Mutta aion katsoa tämän kortin. Ainakin tämän illan.


Ps. Vuosien haaveilun jälkeen olen vihdoin punatukkainen. Tuntuu, että olen itsevarmempi kuin koskaan. Seksikkäämpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti