16. huhtikuuta 2011

huono tyttö mut hyvässä seurassa

Minä häpeän.

Minä häpeän sitä, mikä minusta on tullut. Join eilen aivan hirvittävän paljon liikaa. Lähetin tekstiviestejä hellyydenkipeänä. Seksinnälkäisenä. Tein itsestäni aivan naurettavan.

Laitoin paljon viestejä Jääkiekkoilijalle. Vaikka sillä on se vaimo. Ja se on ihan okei, en minä ole mustasukkainen tai katkera tai sellaista. Mutta minusta on kurja kun minulla ei yhtäkkiä olekaan ketään, jonka sänkyyn mennä yöksi. Kun Mieskään ei pidä minusta. Tai en tiedä. Ei ainakaan eilisen jälkeen.

Voi herrajumala, kuinka naurettava minä olen. Miksi edes kirjoitan näitä tänne, tunnen itseni entistä säälittävämmäksi.

Ja sitten se yksi poika. Mies. Minun koulukaveri. Joka aina humalassa tahtoisi minut luokseen harrastamaan seksiä. Ja krapulassa. En  ymmärrä lainkaan mitä se minusta haluaa. Enkä tiedä haluanko minä siitä mitään. Olen vain yksinäinen.

(ja miksimiksimiksi minun elämäni pyörii näiden miesten ympärillä, vaikka en ole kenestäkään erityisen kiinnostunut. vain yksinäinen.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti