1. toukokuuta 2011

Miehen kanssa, jälleen.

Minulla on ollut niin paljon kerrottavaa ja sitten en ole kertonut mitään.

Vappu oli ihan mukava. Vaikka ei minulla ole aikoihin jäänyt loppujen lopuksi mukavaa fiilistä, kun olen juonut itseni humalaan. Se ei kai vain toimi enää.

Eilen päädyin taas Miehen kellariin. Ja ehkä nyt tosiaan vihdoin kokonaan tajusin, ettei siinä ihmisessä ole yhtään mitään sellaista, mistä pidän. Lukuunottamatta sitä,että se on todella hyvä suutelija ja rakastaja ja kaikkea. Mutta se ei vaan silti korvaa sitä että se on yksi paskiainen luonteeltaan. Todella vastenmielinen ihminen.

Ja minä vain todella todella toivon.. Ei, en toivo vaan tahdon päättää, etten päädy Miehen sänkyyn enää kertaakaan. Minun tyttökaveri sanoi eilen "Et mene sen kanssa mihinkään tänään. Ole säälittävä kenen tahansa muun kanssa, muttet sen." Niin täytyy päättää.
 
"Olin nuori ja aivan liian vanha. Itkin nauroin rakastin. Tulin ulosheitetyksi miestenvessasta. Taikasauva katosi. Yksi sanoi ettei tiennyt keijujenkin niistävän ja vastasin "Kyllä niidenkin täytyy jos huomenna on keuhkokuume." Heihei keiju se sanoi ja meni. Kaiken kaikkiaan koko vapusta jäi käteen se vessapoletti."
Minä voisin vaikka saada tuollaisen miehen. Voisin saada kenet vaan. Tyydyn, vaikka minusta olisi paljon parempaankin. Olen varma siitä.
Ja olenhan minä nähnytkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti