3. helmikuuta 2014

NELJÄTOISTA

Milloinkohan sitä oppii, että näistä saa vain spermat naamalle. Ja milloin minusta tuli tyttö, joka lähtee tuntemattoman miehen matkaan mäkkärin kassajonosta. Helvetti.

32-vuotias, runokirjan julkaissut mies. Oikein söpö ja mukava. Ihme fetissejä liittyen pikkuhousuihin ja sukkahousujen repimiseen. Seksissä ei edes tavallaan valittamista, satunnaiset tuttavuudet vain jotenkin kuluttavat nykyään enemmän kuin tuovat mitään nautintoa.

Olin viettänyt illan Rakkaustytön kanssa. Oli mielettömän kivaa ja kaikkea! Sitten jossain vaiheessa baarissa minä taas yhtäkkiä itkin pöydässä ja kaipasin Yhtätoista. Minä olen rakastunut ja se sattuu niin kamalasti. Minä haluan olla vain sen kanssa. Raskasta nähdä se melkein joka päivä. Ihan vähän se hajottaa.

10 kommenttia:

  1. Mene ja puhu Yhdelletoista! Yksitoista on miettinyt, mitä tapahtui! Kaksitoista sen sijaan kannattaa unohtaa. Se on playeri. Vikittelee tarkoittamatta mitään.

    VastaaPoista
  2. Oi, mietin heti kuka olet! Joku joka tuntee meidät kaikki ja meidän tunteet ja ajatukset. Tietää että Yksitoista on oikeasti yhtä rakastunut kuin minä. Tarinan Amor. Se olisi kivaa.

    Mutta Yksitoista ei rakasta minuu. Tietää mitä tapahtui. Se on hävitty tapaus. Ja Kaksitoista. Ei se vikittele. Ei halua draamaa, joten ei halua minua. Itsepä olen soppani keittänyt. Note to self: Älä paneskele kaveruksia. Ainakaan jos meinaat rakastua.

    VastaaPoista
  3. En tunne teitä kaikkia, kuullut vain paljon.

    Eikö Yhtätoista voi saada rakastumaan? Miksei ihminen voisi saada toista mahdollisuutta? Se tietää virheesi, mutta eikö se voisi antaa anteeksi, kun kerrot, että kadut ja todella haluaisit vain hänet? Ei voi kaikki kaatua yhteen virheeseen.

    Ja kokemuksesta tiedän, että Kaksitoista vikittelee. Hänet tunnen, enhkä liiankin hyvin.

    VastaaPoista
  4. Lisäyksenä vielä, että Kaksitoista on hyvä esittämään ihanaa, puhuu kauniisti jne, mutta kun se selkänsä kääntää, muuttuu sävy aivan. Ei se oikeasti välitä ja on senkin sanonut.

    VastaaPoista
  5. En viitsi kertoa, muuten tulee joltai huutia... :P mut en keksi juttuja päästäni, sen takaan. Sutkin olen nähnyt, niin en näe mitään syytä puhua läpiä päähäni.

    VastaaPoista
  6. Tätä blogia lukeneena toivon vain, että löydät onnen ja mielenrauhan. Olen monta kertaa meinannut sanoa jotain, mutten ole tiennyt, mitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ihana. Ja kiva, että sanot! Ihan mitä vain. Ja niin. Ei kaikki ehkä ole niin kuin täältä katsoen näyttäisi. Tai ehkä on. Mutta oon minä välillä ihan onnellinenkin. Nytkin.

      Poista
  7. Hyvä sitten niin. :) nauti viikonlopusta

    VastaaPoista