1. heinäkuuta 2011

'Luuletko että tänä viikonloppuna tulee joku uusi mies?'

Minä olen miettinyt viikon aikana paljon sitä, ettei tästä blogista tällainen pitänyt tulla.
Minä rakastin Poikaystävää ja kaikki oli aika fine.
Mutta muutamassa kuukaudessa kaikki on kääntynyt aivan toisin.

Onko tällainen elämä jotenkin kovin paheksuttavaa, jos ei itse koe sitä sellaiseksi? Minä olen ihan tyytyväinen. Kai. Välillä olen surkeana ja huonona, mutta suurimmaksi osaksi.. aika okei.

Silloin kun seurustelin, ei kaikki ollut mitenkään hirveän paljon paremmin. Ihan samoin voin silloinkin huonosti, koska me riitelimme paljon. Ei me sovittu yhteen. Tai ehkä jonkun aikaa. En muista olenko sanonut aiemmin, mutta minusta ihmiset voivat olla luotuja toisilleen tiettyä hetkeä varten. Ei niin, että joku määrätty olisi minulle oikea nyt ja sitten kun olen 80v. En sano, etteikö sellaisiakin olisi, mutta minä en usko, että voisin koskaan olla kenenkään kanssa koko elämäni. Ihan koko elämäni.

Minun sängyssäni on ollut kolminkertainen määrä miehiä kuin silloin kun aloin kirjoittamaan tänne. Kuulostaa kamalan paljolta, mutta mitä sitten. Välillä mietin onko se paha, se luku tulee vain kasvamaan vuosien mittaan, ikinä se ei laske. Mutta tällä hetkellä minä en välitä. Minulla on ollut kivaa ihan jokaisen niiden miesten kanssa. Ja ei seksikään ole ollut kenenkään kanssa mitenkään kurjaa. Tai vastenmielistä. (Paitsi viimeisellä kerralla Poikaystävän kanssa, kun olisin vain tosi kovasti halunnut sanoa 'ei', mutta en pystynyt.) Ehkä minä olen lumppu ja huono nainen, mutta seksi ei ole minulle mikään rakkauden osoitus tai muuta. Tietenkin se voi olla myös sitä, jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa se merkitsee enemmän. Mutta minä en ole koskaan rakastellut.

Hmm. En oikein tiedä, mistä tämä kaikki kumpusi, mutta täytyi saada kirjoitettua. Pitkästä aikaa vähän enemmän. Juhannuksen miehistä en haluaisi tavata enää kumpaakaan, vaikka toinen olikin Herra Hyvännäköinen. Toisaalta. Ei sekään ehkä halua tavata minua. Kun taas se toinen. Minua kahdeksan vuotta vanhempi mies. Joka jostain syystä kuvottaa minua. Mutta hän taas hirmuisesti tahtoisi tavata minua vielä. Enpä tiedä.

Minä tahtoisin kovasti flirttailla huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti