21. heinäkuuta 2011

Aika pieni kala.

En ole taas kirjoittanut. On ollut niin paljon kaikkea ja silloin on tosi vaikea kirjoittaa. Kun ei oikein edes tiedä mitä ajattelee ja pää on sekaisin. Kaikki on silti kyllä ihan hyvin, paljon mietittävää vain.

Lauantaina oli vaahtobileet. Kossukolaa ja toki sitten piti mennä alasti olemaan siellä vaahdossa. Kun rohkeimmin paljasta pintaa näyttävälle luvattiin ilmaista viinaa. Tokihan silloin minä olen ekana pelkissä pikkuhousuissa. Salamavaloissa. Onneksi ei ole minun rinnat missään kaikkien nähtävillä silti.
Mutta hassua ehkä silti oli, kun olin minun siskolle sanonut, etten tosiaan sinne mitään bikineitä laita, kun olen saanut tarpeekseni striptease-känneistä jo alaikäisenä. Sitten pistin sellaisen kivan mekon ja. Ja sitten olin pikkuhousuissa. Mutta oli ihan tosi hauskaa!

Ja sitten Miehen kaverin kanssa tanssin ja suutelin siellä. Miehen edessä. Voi että se fiilis. Kun se luulee olevansa ihan vastustamaton. Ja tuo sen kaveri on ihan tosi mukava. Sulo. Laittaa minulle viestiä melkein joka päivä facebookissa ja kysyy miten prinsessan päivä on mennyt. Ja tahtoo viedä minut jätskille, kun tulee lomille ensi viikolla. En tiedä. Se olisi varmasti hyvä minulle.

Mutta Vihreesilmäinen. Se ei ole hyvä minulle. Mutta pidän siitä niiiiin paljon. Se tuli tänne vaahtobileiden jälkeen. Maksoin taksin. Koska halusin sen minun luokse niin kovasti. Lähetin sille mielettömästi viestejä sieltä bileistä, samalla kun suutelin toista. Jokainen viesti oli lupaus seksistä. Vaikka ei se ollut se, minkä takia halusin sen tulevan. Minä vain välitän siitä ihan kamalasti. Ja haluaisin käydä sen kanssa baareissa ja kaikkea. Mutta se on aina kaukana.

Ja oltiinhan me seksiä. Suihkussa. Ilman ehkäisyä. Ostin maanantaina elämäni ensimmäisen jälkiehkäisypillerin. Ja pelkään kuollakseni olevani raskaana. En pelkästään sen kerran takia, vaan muidenkin. Kolme isäehdokasta. Kun lopetin pillerit. Enkä luota kondomeihin yhtään. Mutta. Toivottavasti en ole raskaana. Toivon todella.
Oli hyvää seksiä. Niiltä osin kun muistan. Aina Vihreesilmäisen kanssa. Sen ei tarvitse kuin koskettaa. Tai oikeastaan katsoa. Se on minulle hulluus. Minä olen halunnut jokaista miestä, jonka kanssa olen ollut. Mutta silti, Vihreesilmäisen kanssa on tosi erilaista. Haluan sitä ihan eri tavalla. Niin että pakahdun. Minä pidän siitä niin että pakahdun.

Mutta se on hankalaa. Se lupasi vastata viesteihin, kun puhuttiin viikonloppuna. Se sanoi pitävänsä minusta. Se katsoo sillä tavalla, että olen varma sen olevan totta. Tai olin. Nämä päivät kun se ei soita tai laita viestiä, vievät uskoani. Hmm.

Ehkä minä menen Sulon kanssa jäätelölle. Muutan Sotkamoon ja menen sotkamopojan kanssa naimisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti