7. syyskuuta 2011

vain tyhjä universumi huokaa

Sanoin, että en tahdo seurustella Sulon kanssa. Että minä aion olla myös muiden kanssa. Koska en ole valmis luopumaan siitä, että saan tehdä mitä vain kenen kanssa vain.

Ja se sanoi 'Ei siin midii.'

Eli luultavasti loukkasin sitä. Mutta en minä sen kanssa halua seurustellakaan. Ikinä.

En minä tiedä haluanko edes tapailla sitä enää. Minä haluan vaan Vihreesilmäisen. Tai oikeastaan en. Tai kun tiedän, ettei sen kanssa toimisi mikään. Ei toimi nytkään.

Sanon aina, etten halua seurustella. Mutta kyllä minä. Sitten kun löydän jonkun sellaisen, johon olen niin hulluna, että en kaipaa enää ketään muuta. Minun entinenkään ei ollut sellainen. Enkä minä enää halua päätyä sellaiseen tilanteeseen, että olen jonkun kanssa, jonka kanssa en tosissani halua olla.

Minä kaipaan sitä, että on ihan hulluna johonkin.

1 kommentti:

  1. En tiedä susta mitään, mutta nää on aika lapsellisia nää sun jutut. Poika, naiminen, humala, naiminen, poika, humala, byhyy. Ajatteletko mitään näiden asioiden ulkopuolella?

    VastaaPoista