8. huhtikuuta 2014

"voit sä muaki ajatella"

Olen ajatellut sinuu niin, että päähän koskee.

Olen ollut ihan kamala viime päivinä. Kaikki ärsyttää ja ahdistaa. Tylsistyttää.

Olen ollut Herra Kahdeksantoista kanssa viimeksi perjantaiaamuna. Sen jälkeen olen keksinyt koko ajan syitä miksi en voi tai halua mennä sinne. En edes tiedä miksi. Kiukuttelen sille kuin pieni lapsi.

Meillä on kotona käyttöveden katkos huomenna koko päivän. Minulla on vapaa. Ja sen sijaan, että olisin onnesta sekaisin menossa Herra Kahdeksantoista luo, kieltäydyin kun se sitä ehdotti. Meidän piti mennä tallinnaankin, mutta väitin etten halua sinnekään. Haluan.

Mutta sen sijaan kai herään sitten kamalan aikaisin ja vietän päiväni yksin kaupungilla. Juon itseni varmasti humalaan! Koska mitä tämä on. Mikä minun on. Minun on jotenkin tosi huono, vaikka viikko sitten olin ihan onnellinen. Herra Kahdeksantoista kanssa. (voidaanko pliis keksiä sille joku lempinimi nyt!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti