2. marraskuuta 2011

Puhdas huora.

Yöllä sinä kysyt miksi minua ahdistaa.

'En minä tiiä.'
'Vai etsä vaan kerro mulle?'

Niin. Niitä asioita ei kerrota kenellekään. Ne käpertyy minun sydämen ja keuhkojen ympärille, ja saa ajattelemaan että hengitys kulkisi paremmin jos löisi rintalastan keittiöveitsellä kolmesta kohtaa auki. Niistä ei puhuta.

Siitä kuinka yksi parhaista kavereistani työnsi minut ruosteista pakettiautoa vasten loppukesän aamuyönä, nosti hameeni ylös ja nyt minä kannan ristinäni sen poikuutta. Siitä kuinka minä en voi enää puhua sen kanssa mistään katsoa silmiin hymyillä halata. Kuinka minua inhottaa ajatella sitä.

Siitä kuinka minä voin pahoin, kun minun ääntäni ei kuulla sanoessani ei. Siitä kun en itsekään kuule sitä aina. Kun minä makaan silmät kiinni jonkun alla, jota en lainkaan halua. Leikin nauttivani, jotta toinen tuntisi itsensä hyväksi. Siitä kuinka lakkaan ajattelemasta itseäni, vain miellyttääkseni jotain, jonka olen tavannut muutamaa tuntia ennen. Siitä kuinka kuvotan itseäni herätessä sen miehen viereltä.

Siitä kuinka nöyryytetty minä olen virtsatessani toista kertaa vuoden sisällä purkkiin ja kuinka pelokas olen odottaessani tuloksia. Tai tuijottaessani raskaustestin viivoja. Kuudelta aamulla, ennen kuin koko muu perhe on herännyt. Tai ostaessani kolmatta jälkiehkäisypilleriä muutaman kuukauden sisällä ja valehdellessani kirkkain silmin apteekkarille, joka hymyilee lohduttavasti. Kyllä se näkee että sä oot pelkkä huora.

Se syö minua. Antaa itsensä raiskattavaksi. Joutua itsensä raiskaamaksi. Kaikki johtuu vain omasta tyhmyydestä. Se saa minut tuntemaan itseni niin huonoksi. Niin huonoksi, ettei siitä voi kenellekään oikeasti puhua.

Ja kun sinä puhut vapaudesta. Tuota se minulle merkitsee. 

'Saitko, saitko, saitko vapauden
Vai saitko sittenkin vain yksinäisyyden?

Voit tulla ja mennä ja olla
Aivan, miten huvittaa
Mutta missään ei oo häntä, joka odottaa'

herra ylppö ja ihmiset - varoitus 

(Ja tuo otsake. Sain sukupuolitautitestien tulokset eilen. Ja olen puhdas. Sitten tajusin, että voihan tuon tavallaan käsittää toisinkin. Jos ymmärrätte.)

2 kommenttia:

  1. Et sä ole huora. Sä olet vain hukassa, läheisyyttä kaipaava tyttö, joka on jäänyt jumiin tuohon helpoimpaan keinoon saada sitä. Ja mielyttämishalu on vaarallista, sen piirteen omistan itsekin, mutta aina ei itseään voi hallita tai aina ei ajattele järkevyyttä.

    Älä satuta itseäsi, älä anna kenenkään muunkaan tehdä sitä.

    VastaaPoista
  2. Niin. Kai minä oikeasti tiedostan sen itsekin.

    Mutta sinä ainakin olet ihana. Kiitos.

    VastaaPoista