27. helmikuuta 2016

En laita viestiä en laita viestiä en laita viestiä en laita viestiä

Kun kirjoitan sinulle yöllä 3:20 "Parempi ettet laita huomenna viestiä.", aamulla sinulta ei ole tullut mitään. Niin kuin viimeiset viisi viikkoa
joka aamu.

Ja minua suututtaa. Ettet välitä, että olen vihainen. Ettet yritä korjata sitä, mikä minut on saanut ärsyyntymään.

Minä olen koko eilisen puhunut siitä, kuinka sinä olet jotain, minkä minä tahdon katsoa loppuun. Vaikka se vaatii odotusta ja avioeropapereita. Mutta minä tahdon tietää, voisitko sinä tosiaan olla Se.

Silti tänään olen niin kovin vihainen sinulle. Tänään minä olen varma olevani laastari. Oikeasti merkityksetön. Enkä minä voi laittaa sinulle viestiä, koska sinun täytyy tehdä se ensin. Näyttää että on minulla merkitys.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti